På väg mot norr med Mary Pickford (+ ny vlogg)

Tänkte göra ett snabbt inlägg om vad som är på gång. Är ganska nere och stressad just nu. Har haft så mycket problem med inlagan, sättning och trycket av min roman och allt blir uppskjutet hela tiden vilket känns jobbigt. Hatar när saker jag inte kan kontrollera går fel. Men jag hoppas ha allt återställt och redo för publicering i slutet av Juli senast. Längtar efter att dela min bok med er alla 🙂 Den betyder allt för mig. ❤

Nu ska jag i alla fall roadtrippa till Sveriges norra delar och familjens hus där. Hoppas på lite lugn och ro och kreativitet nu. 
Har varit alldeles för stressad för att hinna läsa så mycket på sistone och därför har det inte heller blivit så många recensioner här. Men håller i alla fall på med en biografi om stumfilmstjärnan Mary Pickford. Den är väldigt mysig och intressant och jag tycker det är så spännande att läsa om hur allt var i filmkonstens början 🙂

Gjorde även en liten vlogg häromdagen där jag svara på en ”writing tag” om Magikonsult. 🙂

Hoppas alla ni mår bra och har en mysig sommar. Vad har ni för planer? 🙂
(Jag kommer svara / godkänna kommentarer så fort jag har nät tillgängligt)

Kram!

14 thoughts on “På väg mot norr med Mary Pickford (+ ny vlogg)

  1. Tråkigt att de krånglade för dej. 😦 Håller tummarna att de löser sig för dej.

    Ang om min seriebok. Tänkte skicka ut den, (på sidan som du tipsade om,) Nästa år. 🙂 Vill få med alla nummer från i år i serieboken. Blir en tjockbok tror jag :p 😮 Men hoppas att folk är villiga att köpa den. Sen ska man klura ut, hur man kan sprida ut sin seriebok utanför skärmen också 😮 Jag vill inte att de ska krångla för mej att ha serieboken i hand. Och så andra kan läsa sen.

  2. Jag ska hålla tummarna att det löser sig med din bok väldigt snart. Åh, det låter härligt att åka iväg för att vara ledig och släppa på kreativiteten. Jag önskar jag kunde göra det nu, men jag hoppas i alla fall komma iväg på en riktigt lång och skön semester snart. Hur långt norrut ska du, om jag får fråga? Det är säkert jättevackert där just nu.

  3. Synd att det trasslat till sig med utgivningen av boken, hoppas det ordnar upp sig nu.

    Biografin över Mary Pickford verkar mycket intressant. Tycker filmens historia är spännande.

    • Verkligen, jag hoppas det går att lösa fort!
      Ja jag har väl läst 30 % av den ännu men gillar den verkligen hittills. Rekommenderas 🙂 Håller med! Älskar filmhistoria. 🙂

  4. Hoppas det löser sig med boken och att du får det trevligt när du kommer hit norrut 😀 Ja norrut är väl stort område men ändå, haha jag fick det att låta som du blir typ granne med mig men 😛

  5. Håller tummarna för att allt kommer att ordna sig till det bästa med turerna kring din bok, är väldigt nyfiken på den! Biografin låter också spännande. Ha en riktigt skön och avkopplande sommar nu, återhämtning är viktigt. ❤️

    • Tack så mycket! ❤ Är glad att du är nyfiken på min bok. 😀 ❤
      Jag hoppas kunna komma med nyheter snart 🙂
      Ja, biografin var superbra. Har läst klart nu 🙂
      Tack detsamma! 😀

Leave a Reply

