Bokbloggsjerkan och nytt Magikonsult!

Fredag och dags för bokbloggsjerkan! 🙂 Jag har också uppdaterat min webcomic och har en ny video uppe på youtube 🙂

Frågan i Jerkan är: Vilken författare förekommer mest i din bokhylla?

Lugnt Tove Janson (älskar Mumin!), Merri Vik (Lotta for ever!) och Stanton T. Friedman (Fantastisk ufolog som verkligen är bra på att understryka sina påståenden med enorm research och fakta.)
😀

Det finns även ett nytt avsnitt ute av min comic Magikonsult. Läs det HÄR.
Eller om ni missat min serie kan den läsas från början HÄR eller köpas som bok HÄR 🙂

Hoppas alla får en härlig midsommar idag och förhoppningsvis slipper sjunga “små grodorna” allt för länge…. 😉

Kram!

25 thoughts on “Bokbloggsjerkan och nytt Magikonsult!

  1. Trevligt att ha Lotta böckerna och Tove Jansson i hyllan. Gillar mumintrollen. Minns inte om jag läste så mycket Lotta böcker i min uppväxt, men är inte helt hundra, är ju ett tag sen och mycket har lästs…. Trevlig midsommar! 🙂

  2. här hoppas det inga små grodor. jag har tagit ledigt från verkligheten och regnet och ser en gammal film från 1936. Intermezzo med Ingrid Bergman, Inga Tidblad, Hasse Ekman, Gösta Ekman, m. fl. härligt att se de stora namnen. Tove Jansson finns faktiskt här också. Vem ska trösta Knyttet är en favorit. liksom Sommarboken. trevlig midsommarhelg!

  3. Tove Jansson är aldrig fel 🙂

    Hihi, typisk Primlogik. Jag gav just bort min dublett av Magikonsult till en kompis, hoppas hon ska gilla den hon med.

Leave a Reply

