Jerkan, Helgfrågan, video och NYTT MAGIKONSULT!

Dags att svara på jerkan och helgfrågan! Jag har även uppdaterat min webcomic med ett nytt kapitel (ÄNTLIGEN!) och lagt ut en ny youtubevideo om min senaste resa 🙂

Veckans fråga i Jerkan är: Vilket bokförlag ligger dig varmast om hjärtat?

Faktum är att jag har noll aning! ^^; Jag tänker egentligen aldrig på bokförlag när jag väljer böcker eller har koll på vilket förlag som ger ut vad. 😛 Så detta blir ett ickesvar hahah 😄

Helgfrågan är: Vad tror ni förlag vinner på att ge oss bloggare recensionsex?

Reklam såklart! 🙂 Och förhoppningsvis positiv uppmärksamhet. Jag känner dock inte till någon bok som vad jag vet höjts just av bokbloggar… (Det har säkert hänt många gånger. Men tydligen så har jag inte koll på NÅGONTING! )

Nytt Magikonsult: KLICKA HÄR för att läsa nya kapitlet av min fantasykomediserie. Om ni missat min serie helt kan ni läsa den från början HÄR. Eller varför inte köpa den utgivna samlingsboken HÄR? (OMG! Osmidig självreklam…Ewww!)

Ny vlogg: Jag har börjat vlogga mycket på sistone. Här är min seanste video om min resa till cosplay / anime / comic eventet Picacon. 🙂

 

Btw, min stora överraskning kommer det ett inlägg om på måndag! ;D

Hoppas alla har en toppenhelg! 🙂

26 thoughts on “Jerkan, Helgfrågan, video och NYTT MAGIKONSULT!

  1. Jag tänker inte heller så mycket på förlagen när jag väljer vilka böcker jag vill läsa/lyssna på 😉 kul att du slår ett slag för dina egna texter 😉

  2. Visst är det nog så att vi bokbloggare genererar mycket gratis reklam för förlagen och författarna. Tycker också det är kul att du lyfter fram dig själv! Man ska tro på sig själv och våga stå upp för det man gör och kan =)

  3. Jag kom inte heller på någon bok som höjts av bokbloggare och därför fått extra mycket uppmärksamhet, men det händer säkert.
    Självklart skall du göra reklam för din egen serie!

  4. Var under en längre period med i föreningen Ordfront, då fick man bättre pris på Ordfront förlags böcker, därav blev det naturligtvis det förlaget som dominerande i bokhyllan. Men numera blir det en salig blandning.
    Klart du skall göra självreklam! Ös på bara. 🙂

    • Åh tack så jättemycket! 😀 ❤ Blir glad att du gillade det. Min personliga favoritreplik i kapitlet. ^^; Stackars Prim, inte ok att Lizzy är "otrogen" med andra skurkar 😄

Leave a Reply

