Malmö seriefest, min youtube och tack!

Här kommer ett lite blandat inlägg om seriefesten i Malmö, min youtubekanal och ett stort tack till alla som hjälpt till att sprida Magikonsult 🙂

Malmö seriefest: Förra helgen var jag på seriefest i Malmö med min seriebok Magikonsult. Det var första gången jag sålde min bok på ett event och det var verkligen nervöst. Jag famlade med kvitton, råkade ge fel pris, nojade över om jag skulle sitta tyst eller försöka prata med alla som gick förbi osv… Men det var ändå en väldigt positiv upplevelse och jag kände mig mer och mer bekväm. Jag pratade med många trevliga människor och stämningen var underbar 🙂

Jag blev också intervjuad tre gånger i samband med helgen. 😀
Av Malmö seriefest
Skånska dagbladet
Malmö Hallå!

Min youtube: Jag försöker komma igång med min youtubekanal och jag gjorde en vlogg om helgen i Malmö. 🙂 Om ni också har youtubekanaler så länka gärna till dem i kommentarerna. Vore kul att vara youtubevänner 🙂

Jag vill också tacka alla som skrivit om Magikonsult på sina sidor och hjälpt till att göra reklam för den. Det betyder jättemycket och är till stor hjälp! 🙂

Här är blogginläggen:

Petras bokblogg
Ellens serieblogg
EnsomheterJohan
Selinoes värld

Tack även till alla som delat och spridit länken till Magikonsult på facebook. Ni är bäst! 😀

12 thoughts on “Malmö seriefest, min youtube och tack!

  1. Den där seriemässan låter jättekul och det är jättekul att det går så bra för din bok. 🙂 Jag gillar verkligen Malmö. Där finns min favoritrestaurang, Vegegården. Jag och min syster ville så gärna åka till Vegomässan i Göteborg, men tyvärr kan man inte åka någonstans här utifrån på veckosluten, så det blev inget av med det, tyvärr. Och bokmässan har vi nog tänkt avstå ifrån i år. Men något kul skulle vi gärna åka på i alla fall. Vi får se vad som dyker upp.

    • Ja, jag rekommenderar den verkligen. Den är varje år 🙂
      Åh den restaurangen måste jag testa nästa gång jag är i malmö 🙂 Och Vegomässan låter spännande. Synd att du inte kan åka men hoppas något kul dyker upp 🙂

  2. Det går framåt för dig, heja! 🙂 är så glad för din skull ❤ Och va häftigt att få va med i så många intervjuer 🙂 Jag har lagt till din Youtube-kana ^^l och jag ser fram emot det du har att lägga upp i framtiden ~(Jag har också provfilmat videos på fritiden faktiskt, men jag vet inte när och om jag kommer lägga upp någonting på min blogg/Youtube…vi får se helt enkelt). Kram på dig ❤

    • Tack så mycket! ❤ 😀
      Och tack för prenumerationen. 😀 Jag prenumererade tillbaka. Så om du lägger upp något så missar jag det inte. 🙂
      Massa kramar! Kul at se dig här igen! ❤ 😀

Leave a Reply

