Update + teckningar.

Jag har varit mindre på nätet än någonsin den senaste tiden. Det är för att min familj har genomgått en svår tid med influensa som blev till lunginflamtion, två ambulansfärder och sjukhus vistelse som fortfarande inte är över. Jag kan inte beskriva hur rädd och orolig jag varit för mina nära och kära. Nu är vi alla på bättringsvägen och det känns att allt sakta är på väg åt rätt håll. ❤

Jag vill komma tillbaka till bloggandet. Så tänkte att jag skulle ge en liten update men för att inte detta inlägg ska bli helt färglöst lägger jag även in lite gamla teckningar jag gjort.

(Sista tre är till Magikonsult ^^)

 

Hoppas det är bra med er!

Kram!

25 thoughts on “Update + teckningar.

  1. Usch va jobbigt! :/ 😦 Min kompis fick lunginflammation i somras. Hon var dålig i några veckor.. fick först fel medicin. sen fick hon bättre.. 🙂 Fina målningar

Leave a Reply

