The Lego Batman movie och nyfärgat hår.

The Lego Batman Movie. Alltså sååååååå bra! Ghaaaa!!! Måste flippa ut över den i ett inlägg, hehe… XD Och visa mitt nya hår! ^^;

1. Mina Batman / joker feeeeels!!!!! Seriöst! I ship it so much! 😀

2. Jag tänkte BoJack Horseman hela tiden när Batman pratade och OMG jag hade rätt! Det är samma röstskådespelare! Whaaaaat!?

3. Robin är så kul. Den karaktären har jag aldrig brytt mig om men han var så rolig i denna film!

4. Batman / joker feeeeels!!!!!!!!!

5. Himla snyggt animerat! Wow!

6. Min älskling Harley Quinn fick inte så mycket att göra men hon var bra det lilla hon var med. 🙂

7. BATMAN / JOKER FEEEELS!!!!

8. Några universal monsters dök upp bland ondingarna! UNDERBART! Mitt fangirlhjärta klappade stolt 😀

9. BATMAN / JOKER……. ok, jag ska sluta tjata! ^^;

Detta är världens sämsta recension…. oj, oj, oj! Men, men… Se filmen!!! 😉 Sååååå bra!!!

Jag har även färgat håret igen igår. Körde på en lite mer lilarosa nyans denna gång istället för rent rosa. 🙂

Hoppas alla har en bra helg. 🙂 Kram!

10 thoughts on “The Lego Batman movie och nyfärgat hår.

  1. Jag har inget större intresse av Lego filmerna, men Batman måste jag se. Älskade trailern, så nån gång snart.. 🙂 Skitsnyggt hår, dessutom!! 🙂 ❤

Leave a Reply

