Helgfrågan: Vad är dina planer?

Jag tror alla bokbloggar saknar bokbloggsjerkan som brukade anordnas varje fredag. Men nu har Mias Bokhörna kört igång med helgfrågan. Jättekul initiativ!
Den första frågan är helt enkelt: Hur ser dina helgplaner ut?

Jag hoppar på lite sent då det ju är söndag nu men… Ja, ja… ^^;;

Jag har inte läst alls denna helg utan bara fokuserat på att tecken på min serie Magikonsult.
Jag har fått väldigt mycket gjort så det känns bra. Jag hoppas på att kunna lägga ut en ny episod nästa vecka. 🙂

Här är två sneakpeak bilder. 🙂

tumblr_ojzh2euiec1r73hkwo1_1280
Ovan ser ni hur Prim gör en episk entré genom att hoppa upp ur en tårta. ^^
En smartare person hade nog fixat en tårta delvis gjord av papper så det skulle bli mindre kladdigt att hoppa ut ur den.
Prim tänkte dock inte på det så nu är hon täckt i grädde och strössel ^^;

skarmavbild-2017-01-20-kl-16-38-45
Förväntansfull Prim och betänksam Lizzy ovan ^^

I eftermiddag ska jag träffa min goda vän som bloggar HÄR och vi ska se om på min favorit serie i hela världen Daria! ❤ Åh, den serien är kärlek!

Jag har mycket att göra nu som tar tid från läsningen med både skola och egna projekt *ler hemlighetsfullt* men jag hoppas det blir lite lästid också snart 🙂

Hoppas ni alla har en trevlig söndag och bra början på nästa vecka! 😀

Kram!

20 thoughts on “Helgfrågan: Vad är dina planer?

  1. Själv hade jag mycket på lördag – Jag demonstrerade i kvinnomarchen från 13.00 till 16.00. Men hann läsa också lite av Han Kangs “Levande och döda” 🙂

Leave a Reply

