Julillustrationer och specialavsnitt av Magikonsult!

Hjälp! Julen närmar sig med stormsteg! 😮 Men det är bara roligt ^^

Jag har nu lagt ut en julspecial av min webserie Magikonsult. Ni kan läsa avsnittet HÄR.
Eller om ni missat min serie går den att läsa från början HÄR.

Jag tänkte även dela med mig av lite julillustrationer och fråga om ni brukar göra julkort? 🙂

Lizzy och Prim hamnar under misteln i nya avsnittet ^^

Tänkte att denna skulle bli mittjulkort i år men sen gillade jag den så mycket att den fick bli en ruta i julspecialen 🙂

Teaser trailer jag gjorde till julspecialen XD Prim är… hämndsik 😉

En Lucia illustration jag gjorde av Lizzy 🙂

Mitt julkort från förrförra året 🙂

Hoppas ni har det mysigt! Julkramar! 🙂

14 thoughts on “Julillustrationer och specialavsnitt av Magikonsult!

    • Yes heheh 😉
      Förstår, det kanske är en tradition som är på väg bort? Vilket är lite synd då det ju ändå är väldigt kul när det singlar ner lite julkort i brevlådan.
      Men vi kanske är i minoritet vi som tycker det? ^^; 😛

Leave a Reply

