Japanloppis och kawaii haul!

Idag var jag på en japanloppis så tänkte visa vad jag köpt. 🙂 Har även handlat lite på affären Kawaii så ska visa det med.

Ovan är lite bilder från japanloppisen. Jag tror att mina ögon på riktigt blev hjärtformade när jag gick runt där… ;D

Under kan ni se de sakerna som fick flöja med hem. Tre klädesplagg och massa underbart småkrafs ^^;

För er som gillar japanskt mode och söta saker så rekommenderar jag att SPRINGA till loppisen i Sundbyberg! En timme till håller den på! Ghhaaa! 😮

^^;; Ehm, men ni kan också kolla in den underbara affären kawaii. Där shoppade jag loss för några månader sedan. Mina inköp är på bilden under. De kläderna har bönat och bett om att få vara med i en haul ett bra tag nu 😉

Så ja, det var mina nya vänner ^.^

16 thoughts on “Japanloppis och kawaii haul!

  1. Kul med Japan loppis! Var det enbart kläder eller var det också Pokemon/manga/anime/övriga saker också?
    Jag var i Göteborg och köpte massor av böcker där. Samt så jag Amnesty mig en fri bokmärke 🙂 Men tror att det blir ingen bok haul på bloggen, bara en bild på facebook 😀

Leave a Reply

