Fin virkad present!

Fick en sån otroligt fin present av min vän Nessie som hälsade på mig i helgen. Hon hade virkat en dockversion av Prim från min webcomic. 😀

Skärmavbild 2016-05-30 kl. 19.05.21

Hon ska nu sitta och se söt ut i min soffa och glo på film med mig 🙂

När jag tittar på henne blir jag helt:

Gjorde denna Lilla edit av Prim och Lizzys reaktioner:

wpid-otto676765_31-jpg

Om ni missat min webserie så kan ni läsa den HÄR btw. Nytt avsnitt av den kommer mycket snart btw 🙂
Och ni kan kolla in Nessies youtubekanal HÄR där hon postar massa härliga videor!

Cheers!

10 thoughts on “Fin virkad present!

Leave a Reply

