Påskpyssel och Magikonsult!

I detta inlägg vill jag önska alla en glad påsk och även visa lite pyssel. 🙂

Ovan ser ni mitt påskort för i år. Ni känner säkert igen karaktärerna från min webcomic Magi Konsult. 🙂 Lizzy är inte så bra på att vakta ägg som hon tror… oh nej! 😛

Jag har inte pysslat med äggdekorering i år men tänkte slänga upp en bild på några ägg jag gjorde förrförra året. 🙂 De bevisar att det inte är dumt att spara på random pärlor, nitar och scrapbookgrejer. Bäst vad det är så behöver man pigga upp ett ägg 😉 Dock måste jag erkänna att även fast jag var helt OTROLIGT NÖJD med det stora gröna ägget när jag gjort det så känner jag nu att det är lite… fult? För mycket av allt liksom.
Jag ber om ursäkt Nessie för att jag gav dig ett så konstigt ägg. Släng det! Bränn det! Eller något. X) Men de små äggen är jag fortfarande nöjd med. 🙂
Det är ju definitivt roligare att ge bort ett ägg man lagt själv höll jag på att säga. Lol, nej! Menar dekorerat själv 😛

Brukar ni påskpyssla?

Hoppas ni får mysig dag! 🙂

10 thoughts on “Påskpyssel och Magikonsult!

    • Hej Helena!
      Ah, förstår. Men det är ju jättekul med pyssel i skolan. Jag blev alltid så glad när vi fick vara kreativa under min skolgång 🙂
      Tack! Hoppas du får en toppendag! 🙂

  1. Haha alltså det känns inte riktigt bra att inte du tycker om påskägget du gjorde till mig XD Tycker du så illa om mig? 😉

    Haha nej skämt åtsido jag minns att jag tyckte det var fint 🙂 har det fortfarande någonstans liggande. ❤

    • Hej Nessie!
      Jag var grymt nöjd med det när jag gav det till dig. Då var jag helt: “Bästa ägget någonsin!” men nu när jag kollade på fotot så känner jag att det kanske inte var så fint som jag trodde… Men bra att du gillar det ❤ Jag kanske är för hård mot det. 😉
      Glad påsk fina du! ❤

  2. Haha, jag gillar ditt påskkort. Och äggen var ju jättesnygga (tror faktiskt det gröna är min favorit). 🙂 Själv har jag olika pysselperioder, men just påskpyssel var otroligt länge sedan. Glad påsk på dig med, och hoppas du får en fin helg. 🙂

    • Hej Petra!
      Tack! 😀 Och då kanske jag är för hård mot det gröna. 😉 Det var nog inte så tokigt i alla fall. 😛
      Jo, pyssel kan gå lite i perioder för mig med. Teckna gör jag numera regelbundet i och med min comic men pyssel som att göra smycken eller sy kan verkligen gå i perioder för mig med 😛
      Tack detsamma! ha en riktigt fin påsk! 🙂

Leave a Reply

