Ny halsbandskärlek!

Hittade detta underbara smycket igår när jag sökte runt i min favorit etsy butik: Zefora.
jag hade egentligen bara tänkt ögonshoppa men… Bang! Kärlek vid första ögonkastet! There was no turning back! 😀

Ni kan knappast förebrå mig. Se under! Har ni någonsin sett något så fantastiskt?

Jag ba:

Här är några andra halsband jag köpt av Zefora tidigare:

Seriöst! Kolla in hennes etsy! Det är magi, sagovärldar, regnbågar och himmelriken! 😀

Det var ungefär det jag ville flippa ut över.

Hörs!

6 thoughts on “Ny halsbandskärlek!

  1. Verkligen söta och kreativa halsband. 🙂 det är vid såna här tillfällen jag önskar att jag faktiskt använde smycken x) får njuta av dem på bild istället 🙂

    • Hej Nessie!
      Åh tack! jag älskar dem verkligen! 🙂 ❤
      Aww förstår. Min mamma är likadan. Hon trivs inte särskilt bra i smycken 😛 Medan jag hänger på mig smycken för hela familjen haha XD

Leave a Reply

