Science fictionmässan 2015

Var på science fictionmässan i Älvsjö i år igen. Tror det var fler folk än någonsin och stämningen var lika mysig som alltid. Det var riktigt bra gäster där också. Bland annat Anthony Daniels som spelar C3PO i Starwars! Yay!

Jag försökte fota alla människor men som ni ser var det för mycket folk i vägen 😉

Jag fick köa i nästan 45 minuter för att ta mig fram till Anthony Daniels. Men det var värt det! Han var så trevlig och tillmötesgående mot alla. C3PO är min favoritkaraktär i Starwars så det känns så episkt att ha träffat skådespelaren. Jag gick dock runt innan och var helt ”han borde vara i sin C3PO dräkt” för jag är irriterande på det sättet. Nej men hahah klart han ska få vara sig själv!

Vi var även på en frågestund med honom där han berättade en del om inspelningen av filmerna och sånt. Det var också väldigt kul. 🙂

Min fantastiska och episka signerade bild!

Köpte denna ”My Little Pony Friendship is Magic” –mugg på mässan också. Yes I am a brony. ^^
Jag gillade denna mugg för alla ser så arga ut. ^^

Det fanns faktiskt en hel del Stargate SG1 saker. Det var kul för den serien är annars sorgligt orepresenterad. 😦 Köpte själv en SG1 pin som ni ser ovan. Power to the SG1 fandom! Yay!

 

Var nån av er på scifi mässan?

2 thoughts on “Science fictionmässan 2015

Leave a Reply

